Godinu borbe protiv sive ekonomije, uključujući i nagradnu igru Uzmi račun i pobedi i takmičenje opština i gradova, podržao je veliki broj društveno odgovornih kompanija okupljenih u članstvu NALED-a i njihov broj nastavlja da raste.
Uz podršku članova okupljenih u Savezu za fer konkurenciju i drugih društveno odgovornih kompanija u Srbiji, NALED je pružio finansijsku, organizacionu i promotivnu podršku sprovođenju kampanje Godina borbe protiv sive ekonomije i realizaciji nagradne igre Uzmi račun i pobedi. Od ukupno 742 nagrade, NALED je za nagradni fond obezbedio 690 proizvoda i usluga među kojima su automobili, putovanja u Njujork, Pariz, Zlatibor, Staru planinu, letovanja u Grčkoj, karte za Rolan Garos, polise životnog i kasko osiguranja, bela tehnika (frižideri, veš mašine, mašine za posuđe, mikrotalasne pećnice i blenderi, lap-top računari, televizori, mobilni telefoni, tableti i vaučeri za kupovinu u trgovinskim objektima).
Doprinos NALED-a za kampanju i nagradnu igru ogleda se i u nizu realizovanih edukativnih i promotivnih aktivnosti:
- Stručni doprinos u izradi Nacionalnog programa za suzbijanje sive ekonomije i podrška u implementaciji i praćenju sprovođenja Akcionog plana
- Organizovanje II godišnje konferencije o sivoj ekonomiji
- Izrada i održavanje websajta www.uzmiracun.rs i www.sivaekonomija.rs
- Produkcija tri video spota
- Višemesečna medijska promocija u nacionalnim i lokalnim medijima
- Sprovođenje i predstavljanje istraživanja stavova privrede o sivoj ekonomiji i stavova građana o sivoj ekonomiji
- Osmišljavanje i izrada brojnih reklamnih materijala (baneri, bilbordi, posteri, display reklame, city lights reklame)
- Organizovanje distribucije i postavljanja reklamnih materijala u svim jedinicama lokalne samouprave u Srbiji, lokalnim filijalama Pošta Srbije i Poreske uprave, na 15 bilbord lokacija u Novom Sadu, 15 lokacija u Beogradu na kioscima Moj Kiosk, 350 display reklama na Moj Kiosk kioscima širom Srbije, kao i u maloprodajnim prodavnicama i salonima kompanija koje su podržale sprovođenje kampanje i nagradne igre – Tehnomanija, Gomex, DIS, Societe Generale Srbija, Gorenje, Coca Cola Hellenic.